czwartek, 3 maja 2012

Komunijnie inspiruje Lady Bug...

Sezon Komunijny za pasem, pora wziąć więc na warsztat komunijne prace!
Dla tych, którzy nie przepadają za tą tematyką polecam zrobienie pudełka - jest efektowne samo w sobie, a na jego ozdobienie nie potrzeba zbyt wielu dodatków.
Ja wykonałam dwie wersje - męską i damską - z papierów Lekcja Miłości. 

środku pudełek znalazły się elementy kielicha i Biblii wykonane ręcznie oraz cytat. Całość pudełka jest ozdobiona delikatnymi kwiatuszkami, które w łatwy sposób wykonać ręcznie z pomocą dziurkacza. Na środku pudełek jest karteczka na życzenia, którą zawiązałam wstążeczką vintage. 
Całość pudełka prezentuje się bardzo efektownie i jest z pewnością 
oryginalną pamiątką Pierwszej Komunii Świętej.

użyte materiały
papiery lekcja miłości http://scrapbutik.pl/pl/c/Galeria-Papieru/140
wstążeczki vintage http://scrapbutik.pl/pl/c/wstazki-koronki/109



Różowe





 i niebieskie








6 komentarzy:

  1. śliczne boksiki - ten niebieski podoba mi sie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te biblie!!!! Cudnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne oba, mnie też biblie bardzo się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pudełka są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne shadow-boxy! A te biblie - super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń