wtorek, 28 sierpnia 2012

W Scrap Butiku gościnnie ... Karola!


Dzisiaj po raz pierwszy (i mam nadzieję, że nie ostatni) w Scrap Butiku witamy Karolę i jej piękne prace.


Kolekcja "Beautiful Moments" nowej na naszym rynku marki Carta Bella - zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia! Szczęśliwie Gosia sprowadziła ją do swojego sklepu a ja z wielką przyjemnością stworzyłam z niej kilka projektów. Papiery są po prostu niesamowite - ciekawe wzornictwo, w kobiecym, romantycznym stylu, niebanalna, bardzo ciepła paleta kolorów i papier... którego aż szkoda ciąć! Papiery mają fantastyczną grubość i niesamowitą teksturę, mam nadzieję, że widać ją dobrze na zdjęciach moich projektów. 

Na początek przygotowałam layout ze zdjęciem sprzed 7 lat, ja z malutką Różą - ech... młodość :) Wykorzystałam kilka wzorów z papierów do stworzenia warstwowego tła, a papier bazowy najpierw pomalowałam gesso oraz pokryłam pastą strukturalną, nakleiłam też kawałki białego tiulu, a wszystko to aby podkreślić i uwypuklić centralną kompozycję złożoną z wielu warstw i pięknych kolorów, jakie możemy w tej kolekcji znaleźć. 








Kolejną pracą jest blejtram z szarego płótna, którego kolor świetnie pasował do kolorów kolekcji. Tym razem bez zdjęcia, za to z pięknym cytatem, wyciętym z jednego z papierów. Tutaj także wykonałam parę zabiegów na tle - gesso, gruboziarnista pasta strukturalna i mgiełki pozwoliły dopasować tło do kolejnych warstw. Wykorzystałam tutaj także jeden z najfajniejszych wykrojników Magnolii - połówkę serwetki. Całość wykończyłam kwiatami w kolorach zbliżonych do palety jaką znajdziemy w "Beautiful Moments".





Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje inspiracje i mam nadzieję, że polubicie tę kolekcję tak jak ja :)) 

4 komentarze: