niedziela, 30 września 2012

Śliczne prace Noomiy

Hop, hop!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę ślubną.
Największą w mojej karierze, ma rozmiary 15x15 cm!
Jej głównym elementem jest wycięta z papierów Glitz róża.
Reszta to jedynie drobne dodatki...







Użyłam:

XOXO
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czasami najlepiej emocje przekazuję przez farby.
Tak było tym razem,
punktem wyjściowym było wylanie ecoliny i później wszystko poszło gładko.
Do lubianego przeze mnie zdjęcia z małą kuzynką,
idealnie pasowały naklejki i papiery 7 Studio Dots.
Okropnie podoba się mi lekkość i po częście nowoczesność zdjęcia,
połączona z tymi starymi i klimatycznymi wzorami stworzonymi przez Finn.





Użyłam:
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do próbowania łączenia
ze sobą różnych klimatów. :)
XOXO
noomiy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz