środa, 30 stycznia 2013

Urodzinowe Inspiracje Zielonooka



Coraz bliżej coraz bliżej . Urodziny butikowe nadchodzą wielkimi krokami. Pamiętajcie ze czekamy na wasze zgłoszenia na wyzwanie TUTAJ.  Nagroda to torba od Marthy Stewart idealna dla każdej skraperki. Można też się ustawić niezależnie w kolejce na  FB .


Dziś urodzinowo i romantycznie inspiruje Zielonoooka

"Kiedy dotarła do mnie paczuszka od Gosi, zachwyciłam się papierami, które znalazłam w środku ale kiedy nadeszła pora aby coś z nich zrobić okazało się, że nie potrafię nic sensownego z nich sklecić. Trudno Wam w to uwierzyć? Naprawdę tak było. Papiery są piękne ale kompletnie ich nie czułam:( W końcu coś błysnęło, zaiskrzyło i nagle wszystko zaczęło do siebie pasować. Udało mi się stworzyć romantyczną kartkę, z której nawet jestem zadowolona.

Czy Wy miewacie podobnie? Czy potraficie sami siebie zaskoczyć? A może nadeszła pora aby sięgnąć po papiery, które do tej pory uważaliście za trudne. Może w końcu powinniście coś z nich stworzyć i przekonać się, że nie jest wcale taki straszny ten "diabeł";)
Pozdrawiam i zachęcam Was do przełamywania lodów w każdej dziedzinie

-Zielonooka"

Do wykonania tej cudnej karteczki Beata użyła:

5 komentarzy: