piątek, 26 kwietnia 2013

Enczowy przepis na Kwiecien podejmuje Olga

Hej !
Długo głowiłam się nad interpretacją tego przepisu ale w końcu wymyśliłam . Zdjęcia małej Majeczki ubrałam w przepiękne papiery Carta Bella i American crafts. pokazuje też zdjęcie samej 9-cio elementowej bazy :)









Do wykonania pracy użyłam:


Zestawu carta bella
papieru American Crafts Hello
Dziewczęcego papieru z elemantami
Naklejek American Crafts
Tasiemek vintage
spinaczy
sznureczków
Wykrojnika listeczkowego
Ćwieków MME
Ćwieków amercian Crafts

6 komentarzy:

  1. O jaaaaaaaaaa... zaniemówiłam! W życiu nie podejrzewałam, że z takiej prostej na pierwszy rzut oka bazy można wyczarować takie bogate cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo !!!!!! Nie mogę się na patrzeć !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale praca - podziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem, odlotowa rameczka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Widać w niej masę pracy, cudny efekt. A Maluch do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń