czwartek, 26 września 2013

Podwójna inspiracja

Dziś dwie Anie inspirują na dwa sposoby. Moriony przygotowała króliczkowe LO :

Posiadanie dwóch córek zobowiązuje do tworzenia cukierkowych skrapów :) więc i tym razem uraczę Was czymś pastelowym. Tym razem moja młodsza córka Maja w błękitnej oprawie. Tytuł oczywiście po matczynemu subiektywny - bo Maja to straszny słodziak. A w wersji króliczkowej to już w ogóle.

Z moich zasobów wyjęłam błękitne papiery, których jakoś tak zawsze mam sporo na stanie ;) Tym razem pod nożyczki poszły kolekcje American Crafts i Imaginisce. Nie byłabym sobą, gdybym nie powycinała czegoś - tym razem są to chmurki z napisami z papieru AC "My girl - Marvelous Madeline".

 Chmurek na papierze jest całe mnóstwo więc wystarczy Wam do ozdobienia wielu prac :) Po raz pierwszy użyłam również piankowych elementów Artisan od Pink Paislee i jestem nimi zachwycona. Co prawda użyłam ich w białej wersji (a można je swobodnie kolorować różnymi mediami) ale ich faktura świetnie eksponuje się na skrapie i stanowią niewątpliwie ciekawy dodatek.

Tak mnie te cukierkowe klimaty wciągnęły, że nei obiecuję Was już nimi nie zamęczać ;) Zwłaszcza, że mam jeszcze kilka słodkich zdjęć moich dziewczyn.

 




Moriony użyła:


Encza przygotowała przepiekną kartke w klimacie lekko vintage, na delikatnych papierach Brandy Walton z primowym bukietem kwiatów.

 

  

Encza użyła:


 

2 komentarze: