wtorek, 8 października 2013

Dobre nowiny !

Dziś same dobre Nowiny . Po pierwsze serdecznie witamy w naszym zespole Gosie Ryłów vel. Lios-Alfar.. Małgosia jest autorką prześlicznych prac z malowanymi obrazeczkami i autorką bloga pisane papierem.


A oto parę słów od Gosi:

Mam na imię Gosia, w świecie blogowym można mnie znaleźć pod nickiem lios_alfar. Scrapbooking odkryłam dwa lata temu i… wpadłam po uszy, to była miłość od pierwszego wejrzenia{#smile}. Jednak myślę, że pasja do tworzenia od zawsze gdzieś we mnie drzemała. Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez stempli i moich ukochanych Copic markerów, bez wycinania i klejenia. Mam nadzieję, że moje prace będą dla Was inspirujące i że Was nie zawiodę. pozdrawiam Gosia


 Druga nowina to ta, że na półkach pojawiły się uzupełnienia oferty i nowości DP Caft w Tym nowy model dziurkacza dwufunkcyjnego z możliwością połączenia z narożnikiem.


A oto jak działają te dziurkacze.
    Narożnik i brzegowy stanowią zestaw za pomocą którego można ozdobnie wyciąć brzeg papieru scrapowego o odpowiednim rozmiarze.

   
Samym brzegiem i narożnikiem można wyciągając papier w każdym rozmiarze odpowiednie rozmiary papieru są niezbędne aby wzory narożnika i brzegu pokryły się .




Dodatkowo dziurkacz Brzegowy jest dwunkcyjny. od spodu posiada przełącznik funkcji. Przestawiony na górę wycina brzeg kartki w ozdobny wzór.




Natomiast przełączony w dół wycina ten sam wzór w formie wstążki- ozdobnie przyciętego paska papieru.



2 komentarze:

  1. serdecznie witam :) kolorowanie stempli to dla mnie tajemna sztuka :) chętnie będę podpatrywać ;)
    a dziurkacze bardzo pomysłowe ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Cudownie pokolorowane stemple! :)

    OdpowiedzUsuń