niedziela, 16 marca 2014

Konkurs Scrap Butik TV

Kolejna edycja warsztatów online za nami. Było nas przed monitorami 320!!!

 Super warsztaty Enczy, masa inspiracji, odmierzania, składania, ozdabiania. Dziękuję za Waszą obecność w swoim imieniu i w imieniu Ani.

Na FB już widziałyśmy Wasze bajeczne parawaniki, ale zgodnie z umową prace konkursowe zamieszczamy tu na blogu, pod tym postem. Macie czas do wieczora we wtorek. Przypominam, że czeka na Was przydasiowa nagroda ufundowana przez Scrap & Art
Zapraszamy do udziału w konkursie. Powodzenia!

REGULAMIN KONKURSOWY :
W konkursie może wziąć udział każdy widz piątkowego programu Scrap Butik TV.
Należy przygotować pracę w trakcie trwania programu ( lub zaraz po, ewentualnie inspirowaną programem).
Praca musi zawierać materiały ze sklepu Scrap Butik.
Żeby zgłosić pracę na konkurs musicie ją najpierw wrzucić na swojego bloga ( jeśli nie macie bloga i nie możecie skorzystać z narzędzia in linkz, a macie pracę spełniającą wytyczne napiszcie maila ). W notce na blogu zalinkujcie materiały ze sklepu, których użyliście do pracy.

A oto praca Enczy



Tu linkujecie:



8 komentarzy:

  1. ja niestety z powodu braku internetu nie mogłam brać udziału w warsztatach więc pracy nie mogę zgłosić, ale dodam sobie na bloga tak żeby zrobić jednak chociaż inspirując się .
    Prace konkursowe cudne i każda inna .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne prace:))strasznie trudno będzie wybrać tą jedyną.Nie mogłam uczestniczyć w warsztatach a czy można prosic o schemat?Chętnie bym taki parawanik zrobiła jak tylko wyzdrowieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze współczuję bo trudny wybór przed Jury :) osobiście zakochałam się w kilku parawanikach ;)
    Jeszcze raz dziękuje za super warsztaty !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne parawaniki. Ja też przegapiłam relację na żywo. Ale kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak wybierzecie tą jedną najpiekniejszą pracę, bo tu same cuda dziewczyny zaprezentowały, że oczy ciężko oderwać! Pomysł ze ScrapButikTV to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. no w końcu jestem w domu i dodałam moją
    http://misz-maszbarbary.blogspot.com/2014/06/inspiracje-ani-ramko-parawanik.html
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń